به منظور ساده سازی فرآیند رسیدگی به درخواست ها و پاسخگویی بهتر، سیستم پشتیبانی آنلاین راه اندازی شده است.
در این سیستم به هر درخواست یک کد رهگیری منحصر بفرد اختصاص داده می شود. با استفاده از این کد می توان فرآیند پاسخگویی به درخواست ها را بصورت آنلاین پیگیری نمود.

ثبت درخواست جدید


لطفا در ثبت درخواست ها تا آنجا که ممکن است جزئیات لازم را ارائه نمایید تا ما به بهترین نحو بتوانیم پاسخگوی شما باشیم. برای بروز رسانی درخواست هایی که پیش از این در سیستم ثبت نموده اید از طریق فرم ورود، وارد شوید.

پیگیری وضعیت درخواست ها


ما تاریخچۀ تمام درخواست های پشتیبانی فعلی و گذشته شما را به همراه پاسخ های آنها به طور کامل نگهداری می کنیم.

لطفا شکیبا باشید!

لطفا شکیبا باشید... این کار چند ثانیه ای طول می کشد!